bereik verwachtingen

uw klant wil gezien worden!

WIJ CREËREN HECHTE, WAARDEVOLLE RELATIES

Specialist in waarde-innovatie door klantgericht denken en doen

HECHT

Klant en service centraal, ontdek waarom uw relatie doet wat hij doet! Vindt (commerciële) groei, ontwikkel relaties, customer intimacy en operationeel succes. Zorg voor uw personeel en zij zorgen voor uw klanten.

CUSTOMER INTIMACY

Klantgericht denken en doen is een attitude als gevolg van een keuze. Wij helpen u met de keuze en de verandering succesvol te maken. Met onze jarenlange ervaring in traditionele handel en online diensten bieden wij het ultieme team voor uw bedrijf.

INZETBAAR

korte termijn > direct oplossingsgericht

advies, brainstorm, workshop, coaching, training

Inzetbaarheid lange termijn

relaties bouwen vanuit eindgebruiker-organisaties (vendor en partnermanagement), partner development en client management

Tussen verwachting en werkelijkheid

Kunst en kitsch is zo'n programma waar je nog wel eens verrast wordt. De spanning zit er lekker in en de programma-makers weten dat prima tot een ultiem hoogtepunt te brengen. Ook degene die de beoordeling en nieuws komt brengen speelt lekker in op de hoop. En dan...

Lees meer
klantgerichtheid – teamwork

klantgerichtheid – teamwork

Klantgerichtheid - teamwork Best logisch toch?! Klantgericht denken en doen is een keuze die diep van binnen gemaakt wordt door de directie in samenwerking met haar management en personeel. Er is draagvlak en investering nodig om echt goed te zijn en in staat te...

Lees meer
Snap jij waarom?

Snap jij waarom?

Simon Sinek says:"start with the why to understand the true belief of people that buy from you". Toen ik bezig was met de ontwikkeling van het beoordelingsmodel van continuïteit van service providers ben ik steeds weer gewezen op de vraag of ik wel echt begreep wat de...

Lees meer
Attitude

Attitude

Gunning Voor mij is gunning meer dan het krijgen van de opdracht. Gunning spreekt van positieve zin omdat de ander zijn best heeft gedaan en er vertrouwen in diegene ontstaan is. Noem het de beloning voor het bouwen aan het verhaal, de...

Lees meer
Choose empathy

Choose empathy

Keiharde focus op klantbeleving Bent u hard gegroeid of merkt u om andere redenen minder gewend te zijn om u te richten op klantbeleving? Wat de reden ook mag zijn, u merkt dat het tijd wordt om de stap te zetten naar het beter begrijpen van uw klant /...

Lees meer
Windowdressers

Windowdressers

Het moet toch gewoon werken?! Vaak genoeg heb ik me afgevraagd of ik nu degene moest zijn om iets te bedenken of dat er ook anderen zijn die mij voor gingen. Het uitvinden van het wiel zal een fantastisch moment -op zich- geweest zijn. Het zijn vooral de toepassingen...

Lees meer